Calendari de treball del MOOC

Aquest és el calendari dels propers mesos del MOOC:
1. 29 de març, és a dir, el primer dia en tornar de Setmana Santa: gran llançament de promoció del curs, anunciat per al juliol (només en podrem donar una data exacta quan tinguem tots els materials mínims: vídeos amb subtítols demanats, tests, bibliografia i fórmula d’avaluació a punt al campus de Coursera per a la REVISIÓ UB-COURSERA. Quan això estigui, seguim tenint molta feina per deixar subtítols en tres llengües, materials didàctics d’autoaprenentatge, plataforma de Coursera atractiva per a l’usuari i tot automatitzat, tests i cartes inclosos.
QUÈ NECESSITEM, PER TANT, PER A ABANS DE SETMANA SANTA:
a) vídeo introductori acabat (perquè es pengi a pàgina principal del nostre curs a Coursera i a totes les xarxes socials), CONTRACTAT. N’hem fet dues revisions i en calculem una o dues més.
b) els dos vídeos regravats de cap i de nou editats i al servidor perquè els pugui penjar a Coursera, com està fent amb la resta. CONTRACTAT
c) tots els vídeos que tenim penjats a Coursera amb els subtítols en anglès + les bibliografies de cada unitat.
2. Durant tot el mes d’abril:
a) TÈCNIC AUDIOVISUAL: Tenir editat tot el mòdul 5 i penjat al servidor.
b) Comprovar que ja tenim els subtítols de Coursera en anglès, afegir-hi la resta de subtítols i els tests i deixar enllestida la plataforma de Coursera (no hi incloc els materials autodidàctics ni tampoc carregament i subtítols de cap vídeo del mòdul 5).
c) PANGURBAN/empresa de traducció: Rebre a primers d’abril els subtítols en català i castellà del mòdul 5.
Estic en contacte amb la UCL i he demanat que em confirmin que a l’abril enviaran editats els dos vídeos del mòdul 5. SÍ.
Així, el maig seria per penjar tots els materials del mòdul 5 a Coursera, tests, subtítols i preparació de materials autodidàctics. Sense això enllestit, ja haurem mirat d’enviar el curs perquè el revisin Coursera i la UB, que trigaran un mes.
JUNY: Rebem la revisió i tenim el curs a punt. Revisió de vincles , detalls que quedin.
Per part de l’organització:
MARÇ: resultats reunió amb vicerectorat / mitjans de comunicació.
ABRIL: sistema d’avaluació acabat, inclosos els P2P.
MAIG: sistema de cartes enllestit.
JUNY: revisió final i acordar si volem organitzar un hangout cada sis mesos o un any o si no ho volem fer.
Hem rebut la notificació d’acceptació per al: http://www.cidui2016.cidui.org/ca. Hi participem (en directe o no) tots els organitzadors de la primera edició.
Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s